Гарантія

Велосипеди

Щоб скористатися гарантійними послугами, потрібен паспорт на велосипед із прикріпленим до нього товарним чеком.

Гарантія поширюється на дефекти виробництва деталей або виробів (у випадках, коли дефекти виникають через виробничі недоліки, використання технологій виробників або дефекти матеріалу, що унеможливлюють використання товару за призначенням у гарантійний період).

Гарантія не поширюється, якщо:

  • Причиною несправності стало неправильне налаштування обладнання, недопустиме використання (зокрема перевантаження), використання не за призначенням або порушення інструкцій з експлуатації.
  • Поломка пов’язана з участю велосипеда у будь-яких змаганнях, заходах трюкового характеру.
  • Причиною поломок став самостійний ремонт або втручання осіб, не пов’язаних із сервісним відділом VELOMIR, у вузли та агрегати велосипеда.
  • Причиною поломки стала експлуатація велосипеда з невідповідними налаштуваннями.
  • Причиною несправності стало некваліфіковане втручання в конструкцію та вузли велосипеда, що порушило конструкційні особливості велосипеда (за винятком випадків, коли заміну деталей або зміну комплектацій виконано у фірмовій майстерні магазину з відповідними записами).
  • Тріщини, сколи, пошкодження фарбового покриття рами виникли в результаті неправильного використання велосипеда або порушення інструкцій з експлуатації.

Запчастини, інструменти, аксесуари та одяг

Завдяки прямим контактам із виробником, терміни гарантії на багато брендів також безпрецедентні. Основною умовою є наявність товарного чека. Деталі гарантійних умов для конкретного товару можна уточнити під час покупки.